четвртак, 28. мај 2015.

"Cherry Bread"


Beskvasni integralni hleb sa sokom od trešanja






Ovaj hleb je nastao sasvim neočekivano iz neke moje male greške, pa kako je ispao veooma ukusan želela sam da podelim recept sa vama. Sebe ne deklarišem kao nekog ko ume da radi sa testom bilo koje vrste, a par korisnih saveta kako da umesim hleb pronašla sam kod divne Ane .
Očistila sam trešnje od koštica izblendirala ih i procedila kroz gazu i dobila sok. Nakon nekog vremena sok je poprimio želatinastu masu i tako je nesuđeni sveže ceđeni sok za malenu M. završio u ovom hlebu. Uzela sam malo vode razbila žele i sipala 3ooml soka u 3oog integralnog brašna. 




U to sam stavila kašiku golice,susama,lanenih i suncokretovih semenki,kašičicu meda, pola kašičice soli, 1/4 kesice praška za pecivo, malo sode bikarbone i sve zajedno umesila. Postepeno sam dodavala po malo brašna dok hleb nije dobio kompaktnu masu.




Hleb sam izvadila iz posude za mešenje na radnu površinu, i još ga malo mesila.


Oblikovala sam ga i uvaljala u sve napomenute semenke. 


Tako spremljen hleb odstojao je još sat vremena. Pekla sam ga na 2oo stepeni oko 40 min. Par puta sam probola čačkalicom da vidim da li je gotov, pa kad se za čačkalicu nije lepilo ništa, ugasila sam rernu i ostavila hleb da odstoji još 15 min u njoj.



Gotov hleb sam uvila u vlažnu i preko suvu krpu i ostavila da se ohladi kako korica ne bi bila tvrda. Kad se hleb ohladio uvila sam ga u suvu krpu i ostavila da prenoći.



Hleb smo probale ujutru za doručak i baš je neodoljiv. Mnjam moram priznati ni da se M. nije bunila :) mnjam





Prijatno
bon appétit !!!
vaša S.

2 коментара: