недеља, 17. мај 2015.

kutija za M.



Svakog proleća počinje veliko spremanje..Nedavno sam uređivala kutije, ne znam zašto al' mnogo volim da držim razne stvari po kutijama, to mi daje osećaj da stvari držim u redu. Još od detinjstva pamtim stvarčice koje je moja mama čuvala na nekoj nedostupnoj, za naše male ruke, polici od ormara  kad smo ih prerasli..tako sad i ja radim odvajam one male neodoljive krpice koje će se možda još koji put upotrebiti, al do tad nek imaju svoje mesto u našem malom kutku. Ovog puta sam se dočepala prazne kutije od pampers pelena. Uzela sam ukrasni papir drvofiks makaze i krenula..


Premerila sam visinu kutije i isekla papir.


Nakon toga sam uzela drvofiks i premazala jednu stranu kutije i lepila papir. I tako u krug dok nisam oblepila celu kutiju.



Pojavile su se neke brazde od lepka a da bi kutija bila glatka, uzela sam običan kopir papir veličine A3 ( može i papir za pečenje kolača ), sačekala peglu da se ugreje, naslonila papir na kutiju i prešla par puta peglom preko.





Nakon toga kutiju sam prešla još jednim slojem drvofiksa i sačekala da se osuši






Isekla sam trakicu na tufnice, i provukla je kroz proreze na kutiji koje sam prorezala prethodno skalpelom, i vezala mašnicu.




Kutija za M. je gotova i već se njene male stvarčice čuvaju u njoj :)




živeli i srećni mi bili !
vaša S. 

4 коментара:

  1. Jaaako je slatko... volim da citam postove o organizaciji-motivisu me da se i ja organizujem :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Bobo :) Ja sam odusevljena tvojom kreativnoscu i uvek se radujem kad vidim nesto novo kod tebe na blogu :) s.

      Избриши
  2. I ja sam male stvari držala u kutijama. Nisam mogla da se odvojim od njih, alivremenom je bilo toliko kutija i toliko stvari da je postalo besmisleno čuvati ih. Ostavila sam samo one koje su nam bile posebne. Broj kutija se smanjio. Bar je tako izgledalo, međutim, vremenom, opet stižu neke nove kutije, jer deca neprestano rastu.

    ОдговориИзбриши
  3. Verujem da je tako Natasa. Meni je sad zao sto smo te haljinice, kad smo bile male, koristile za lutke jer se barem ja odusevljavam tim retro stvarima :) no sve ce to u svoje vreme naci svoje neko novo mesto ili bar vlasnika .. Svetlana

    ОдговориИзбриши