петак, 3. април 2015.

Radionice kao projekat



Nedavno  sam imala veoma prijatno iskustvo. Na poziv moje prijateljice, ukazala mi se prilika da držim par radionica u okviru nvo i "agro future". Ko bi rekao, da se sve to moje igranje čipkicama i papirom, može i isplatiti u svakom smislu.
Na domak Novog Sada u Bačkom Petrovcu postoji jedna divna stara  AHOJ etno kuća tu je bila predviđena prva radionica, a druga na salašu " kod Brke" na Čeneju.
U etno kući smo pravili novčanike od papira i ukrašavali teglice.









U okviru ovog projekta učesnice su trebale da savladaju i tehniku pustovanja ili filcanja vune..ovu radionicu smo sproveli kako sam gore već napomenula na salašu. 


U vreme kad se bližimo proslavljanju jednom od najvećih hrišćanskih praznika mislila sam da je prigodno da uradimo ukrasna filcana jaja. Za ovu ideju od velike koristi mi je bio blog FilcoManija. Tamo možete pročitati detaljnije o samom postupku. U planu je bilo da se urade i minđuše.





Nameravam da u nekom od narednih postova opišem posupak pravljenja filcanih minđušica, broševa i ukrašavanja starih teglica.

pozdravlja vas
Svetlana




Нема коментара:

Постави коментар