понедељак, 9. јул 2018.

uvod




works of light

radovi svetlosti,ikona
igra reči
pišem svetlošću
crtanje svetlošću, svetlopis

Pošto nisam dugo pisala jer nemam vremena da zabeležim već se trudim da živim trenutke u toku dana sa svojom decom, odlučila sam da počnem da vodim neku vrstu dnevnika čije listove bih ispunila obrisima  najiskrenijih osećanja. On bi mi poslužio kao hvatač šturih misli koje se tiho provlače i zasvetle u nastajanju jedne ikone koja je predodređena da ćutanjem razgovara sa svojim budućim vlasnikom i od nje dobija prave odgovore kao blagoslov.

Marija i ja smo u početku zamišljale koje stvari bi visile na ovom našem štriku,on bi trebao biti odraz onog praktičnog dela života što mame grade i rade u svom domu godinama, al' u nedostatku vremena ideja o ovoj zasebnoj stranici je došla sasvim prirodno.

Od kako se bavim ikonopisom mogu reći da sam naslikala podosta ikona brojala sam i upisivala do prve stotine a posle sam polako prestala da vodim pismenu evidenciju, dok onu životnu i te kako pamtim. Ono što obeležava nastanak ikone, ta sinergija sa drugom ličnošću za koju je namenjena i određen napor pokušaću da uhvatim i načinim zapis kao mali ogled u datom trenutku spremanu za Večnost.

dobro mi došli😇
  

ps. za naziv stranice je zaslužan google prevodilac koji je Svetlanine radove preveo kao works of light 🔆🌞





Нема коментара:

Постави коментар