уторак, 6. октобар 2015.

"BACK TO THE FUTURE"

dečiji kutak ili mali diy projekat



Verujem da skoro svaka mama, žena, devojka i po neka baka je ustvari velika devojčica koja nije htela da odraste, već je negovala u sebi ona osećanja iskrena, puna radosti, i da se zbog njih vrlo rado vraća u detinjstvo nekim svojim "DeLorean-om" .Tako i ja ponekad odem u te osamdesete i prisetim se svojih omiljenih igračaka i pravljenja kartonskih kućica za lutke, imaginarnih prodavnica i svega drugog što bi jedan dečiji um mogao da smisli. Kako M. raste tako je i zanimaju razne stvari, uglavnom su to kućni poslovi: kuvanje, peglanje,usisavanje itd. Svako dete voli da "pomaže" ili da imitira roditelje, tako i M. voli da "tuva"(čitaj kuva). Da bi nam igra bila zanimljivija odlučila sam se na mali diy projekat. Ovog puta je to bio mali šporet.




Za ovaj šporet nije vam ništa drugo potrebno do malo mašte, kartonska kutija, poklopci za tegle, lepak, makaze i plastični čepovi ili bilo kakvi delovi koji bi mogli da imitiraju dugmad za paljenje. 
Kutiju sam ofarbala u belo i prelepila preko nje salvetu i zalepila četiri poklopca. Za dugmad sam prvo napravila otvore i takođe ih fiksirala lepkom. Pošto je M. još uvek mala i voli da šutira stvari, kutiju sam napunila starim časopisima da bi šporetić ostao što duže u životu..










Danas se na internetu može naći mnoštvo diy kartonskih kuhinjica koja vam mogu poslužiti kao inspiracija Marija i ja smo vam izabrali jednu koja je nama totalni hit a za one kojima nešto i neidu od ruke ti projekti mogu za svoje najmlađe da kupe u ikea-i divnu kuhinjicu za decu.










Što bi rekao Marty McFly

"..but your kids are going to love it"


vole vas vaše
 O&U
















Нема коментара:

Постави коментар