субота, 3. новембар 2018.

Čudo Svetog Dimitrija





Neobična scena svetog Dimitrija, nedovoljno jasna. Oduvek mi je promicala..Sve dok se preda mnom nije našao zadatak da je naslikam. Tad sam se zainteresovala za nju!
Istraživajući ovu scenu naišla sam na veoma detaljno objašnjenje iste. Shvatila sam da je u pitanju jedno od mnogobrojnih čuda Svetog Dimitrija. U ovoj sceni Sveti Dimitrije je krenuo da ubije bugaskog cara Kalojana koji je želeo da osvoji Solun ali naprasno pred sam boj umire u snu.
Veoma mi je važno sa kakvim pristupom prilazim svakom radu. Ljudi sa kojim sarađujem mi pružaju potpuno poverenje i slobodu da ostavim lični pečat slikajući, unikatnu ikonu namenjenu njima.





Koliko mi je slobode pruženo u ovom radu ne mogu vam opisati. Samo vam mogu reći da se ova ikona dugo "pekla" i dugo je čekala svoj završetak a samim tim početak novih čuda onog doma čiji je Sveti Dimitrije zaštitnik.
Ja se iznova svaki dan pitam Bože koliko slobode imam, kakve mi ljude Ti to šalješ!?..hvala









Нема коментара:

Постави коментар