недеља, 4. јануар 2015.

Konzerve u cvetnom ruhu



Još u detinjstvu, zavolela sam da skupljam lepe kutije od čajeva, konzerve na kojima je ivica bila lepo obrađena, ukrasne papire koji su se uglavnom koristili za pakovanje poklona, flase neobičnih oblika i boja... Bilo mi je žao tada, a i danas je, da tako lepu ambalazu, iako vec upotrebljenu, bacim. I čekala sam trenutak kada bih mogla da te lepe stvarčice upotrebim. Tako se skoro desilo i sa konzervama od keksića Caprice i pahuljica za bebe. Pronašle su novu namenu u našem domaćinstvu. Odlučila sam da pokušam da ih osvežim dekupaž tehnikom.


Odabrana ambalaža

Belom akrilnom bojom u spreju ofarbala sam konzervu (prvi nanos bio je u vertikalnom pravcu, a drugi horizontalni, u vremenskom razmaku od 30 minuta).

 Sutradan, kako bih bila sigurna da se boja u potpusnosti osušila, odabrala sam dezene...

... malim makazama opkrojla cvetiće...

... podelila površinu konzerve na četiri dela, na prvi sam nanela drvofiks, zatim zalepila salvete, i ceo postupak ponovila još tri puta...

...posle par dana, tj. kada sam bila sigurna da se drvofiks u potpunsoti osušio (dovoljno je i jedan dan), konzervu sam prelakirala bezbojnim akrilnim lakom, izabrala sam saten intenzitet (između sjaja tj. blještave varijante i mata tj. zagasite, meni lično, saten je nadraži, jer me podseća na sjaj voska).

Nova konzerva dobila je svoju namenu na kuhinjskoj polici. U njoj se čuva šećer.

Planiram da u nekom od narednih postova opišem neka svoja iskustva vezano za dekupaž tehinku. Tom prilikom bih se pozabavila nekim tehnološkim apsektima vezano za dekupažiranje predmeta od različitih materijala, sam postupak izrade i dr. Nadam se da ću link od tog posta postavit ovde.

Pozdrav,
Marija




4 коментара:

  1. Oduševljena sam ovom idejom, ali se treba upustiti u ovu avanturu..Divno izgleda.

    ОдговориИзбриши
  2. Zoko, sigurna sam da cete uspeti. Divno kuvate, sa mnogo ljubavi, a ovo ukrasavanje je slicno kulinarstvu, pa sam ubedjena da biste otkrili svoje nove talente.

    ОдговориИзбриши
  3. bravo devojke,divan vam je blog...puno pozdrava od bo inside :)

    ОдговориИзбриши
  4. hvala draga Bobo, i kod tebe je jako lepa atmosfera :-)

    ОдговориИзбриши